divendres, 29 de setembre del 2006

Un mail rebut d'una desconeguda

Farà uns dies, vaig rebre un e-mail que em convidava a visitar un blog sobre el sahara. Aquest blog era d'una persona desconeguda, però vaig suposar que havia trobat la meva adreça d'e-mail en el blog d'un iniciativero (dels bons, tampoc tu creguis gaire toni :p) que també escriu molt sobre els saharauis.

Igualment vaig enviar un mail de resposta, preguntant que qui era i d'on havia tret la meva adreça (no fos cas que fos de la CiA) i em va respondre molt amablement dient que havia enganxat una pila d'adreces d'un mail que havia rebut i que si em molestava rebre els seus mails no mels tornaria a enviar. Òbviament vaig respondre, que no m'importava (el blog no esta pas malament) però la vaig amenaçar amb que li faria propaganda del meu blog.

Llavors ahir vaig rebre la seva resposta que em deia (textualment): "Ahir ja vaig entrar al teu blog i continuaré fent-ho. Per moltíssimes raons.". Em va picar la curiositat i vaig preguntar que quines eren aquestes moltíssimes raons; avui he rebut això:

Hola,
perquè ets amic del Toni, perquè ets jove i universitari i a i m'agrada saber com pensen els joves, perquè ets comunista i per a ser-ho de veritat s'ha de ser una bona persona. Ho deia en Tomàs Pàmies, pare de la Teresa i ho deia el meu pare, antic militant del BOC i després del POUM. I no eren només paraules, era la persona més bona que he conegut mai.
Què et sembla?
Salut.