dijous, 30 d’abril del 2009

Un Sant Jordi Curiós

El passat Sant Jordi, va ser un Sant Jordi raret, vaig avançar a trompicons per la Rambla com cada any, vaig passar a saludar a les paradetes de llibres on i coneixia gent (CJC, PCC, Fundació Pere Ardiaca, EUiA) també com cada any, vaig detectar el consumisme desenfrenat de cada any a pesar d'estar passant una crisi del sistema econòmic, fins aquí tot era normal però el menys normal va ser no regalar rosa a la persona amb qui comparteixes bastant del teu temps i que ella s'alegri de que no li regalés, l'estrany va ser si regalar-li a una amiga i camarada per que ella ho val conjunta amb un altre amic i que no l'esperés, l'estrany va ser no regalar-li a ma mare per que estava de juerga insersil i el més estrany va ser trobar-me comprant un llibre d'una saga tan comercial, romanticona i amb tocs fantàstics (vampirs i tal) com Amanecer, darrera entrega de la saga després de Crepúsculo, Luna Nueva y Eclipse, a la paradeta d'Esquerra Unida i Alternativa. Sempre m'ha sorprés trobar-me llibres tan comercials a la paradeta, encara que, posat a comprar-lo, prefereixo pagar-lo a EUiA i que ens quedem alguna cosa que donar-li a alguna llibreria.

Amb això, que no és gens sorprenent em va fer curiós el Sant Jordi, el que si és sorprenent però és que avui per casualitat he entrat a mirar les visites del meu bloc i m'ha sorprès veure que el dia 23 d'Abril tenia gairebé 400 visites, en un 90% provenien de cerques a buscadors i la gran majoria sobre "felicitacions de Sant Jordi" i en menor mesura sobre "dedicatoria de llibre". Ben curiós que entres tanta gent buscant al meu bloc idees de felicitacions i de dedicatòries, però això fa pensar de quina manera es mou la massa internauta i donar idees de com poder comunicar millor a través d'internet, segur que al company ceronegativo de IloveIU, agregador de blocs de IU La Izquierda, li agrada aquesta informació.