dilluns, 13 de juliol del 2009

Inici de viatge ben tranquil

Dissabte ven d´hora començáva el viatge, arribava amb trnaquilitat a Madrid a les 11:00 del matí i un cop comprovat l´horari del vol de la tarda a passar el dia al Prado on em va impactar especialment Velazquez.

A mitja tarda vaig tirar cap a l´aeroport on vaig trobar una cua immensa per demanar la targeta d´embarcament, 450 persones volàvem en aquella avió que oferia poques comoditats a pesar d´estar gairebé 11 hores a dins. Primer calor, després fred ja que no quedaven mantes ni coixins, cosa que m´ha provocat un refredat. Direu, un refredat no passa res, doncs no! Tant a l´aeroport de Santa Cruz (Bolivia) com de d´Asunción (Paraguay) la majoria de treballadros amb mascareta i si tossies una mica massa et preguntaven com estaves si havies tingut febre, tot paranoics per la grip AH1N1. A Paraguay aquesta grip AH1N1 a mort 4 persones mentre la grip convencional na mort 900...

A part del refredat tot perfecte, els vols puntuals, la motxilla va aparèixer per la cinta de l´aeroport, vaig arribar a la terminal de omnibus amb un taxi compartit amb dos bascos i finalment després de comprar el bitllet de bus cap a Resistencia (Argentina), on compraré un altre cap a Salta, amb un colectivo (bus públic) vaig anar fins al costat de casa l´Eugenia.

Així que cap problema, he descansat molt per preparar les 18 h de bus de demà i he fet un bon passeig per Asunción on me tallat el cabell i comprat un cinturó que un pantaló sem cau i he conegut la seu del P-MAS, al setembre ja farem més al Paraguay.

Ara ja es de nit i són gairebé les 18:00 a veure que sopem, que començo a tenir gana que dinen molt aviat aquí. Ens llegim!

PD: no hi ha fotos, pq no ne fet cap.

4 comentaris:

Marc Fernández Claret ha dit...

que vagi bé per allà!

i no em vull fer pesat, però com que vas dir que no t'enrecordaries... pensa en les monedes! xd

el campaments molt bé, per cert!

Marc (de mataró!)

Unknown ha dit...

petardu!!!!!!
vaya defenses k tens....k no aguanten ni una mica daire acondicionat!! aiaiaia..:)
Molts petons!!
PD.vaya coses mes rares k et fan fer per poder escriure aki!!! ara aig de tenir compte am el google?!?! :S

angelsmcastells ha dit...

Quin estiu t'espera! Bon viatge, i que disfrutis molt!

Marc ha dit...

Marc, tranki, tindràs monedes de 4 paisos diferents, estic en ello! Pensa que jo tb en guardo per mi.

Anais, sempre tinc les defenses baixes amb els ACs