dissabte, 27 de juny del 2009

Ahir una tarda nit ben estranya

Doncs si, ahir havia d'anar per la tarda a un concert rumbero al festival esperanzah i la Marieta em va deixar plantat :( això que anar de concert era el seu regal d'aniversari, però la tarda podia anar a pitjor:

A casa comprem un cotxe nou per què el vell ja no donava per gaire més i quan mon pare anava camí al concessionari per deixar el vell, el cotxe li ha dit que ja no es movia més, vinga doncs, truca l'assegurança, que vinguin, els nervis de quedar-se tirat enmig BCN, sort que tot ha anat ràpid i em cel·lebrat la compra del cotxe fent uns granitzats de llimona ruixats amb birra.

Un cop passat això la proposta de teatre amateur "Txistorra", de la mà del grup Pessigolla Beltzak al Euskal Etxea de Barcelona sem feia complicat de païr, sobretot anant sol, igual passava amb el sopar a ca la Marieta, la cabrona em planta i vol que vagi de sopar a se casa... Així que amb el tren cap a casa amb mon pare i el seu amic comentant les seves i les meves troperies amb les dones fent riures i acaparan mirades incriminatòries de la resta del vago cada vegada que reiem.

Per acabar-ho d'adobar a Mataró es podia escollir entre el sopar a ca les Garcia i el seu grup amb qui vaig passar una gran berbena de Sant Joan (mirar imatges a facebook) o sopar a ca n'Elena amb n'Edgar, n'Hector i n'Eli per després anar a un concert de Musik N Viu a Granollers. L'opció del sopar i posterior concert em feia més gràcia i cap allà! Us deixo a sota un vídeo gravat amb el mobil durant una de les cançons de Manolo Kabezabolo (gran descobriment, per lo divertit que no per la qualitat de la música). I un altre vídeo d'una canço bonica d'ell.





Per últim vam acabar al Clap, que estrany!
Avui platja i després més, no?