dilluns, 10 de novembre del 2008

Coses del PCE a Catalunya, qui ho enten?

Avui llegia a premsa d'aquesta de contrainformació coses sobre la 5a Assembla d'EUiA i m'ha sobtat un comunicat del PCE a Catalunya, després he vist que un company, camarada i a pesar de tot amic de Quatre mots mal comptats havia escrit sobre el tema i opto per evitar-me el text i subscriure el seu: Sobre la 5a Assemblea Nacional d'EUiA.

Com algú de I Lov IU ja deia al seu blog, sembla que hi ha dos PCEs, el que enten cap a on ha d'anar l'esquerra que representa IU/EUiA i el que encara està encallat en la manera de fer que ens ha dut a la situació actual.

A part d'això, continuu pensant que la línea marcada per EUiA és la que cal seguir per IU.

3 comentaris:

Iñaki Escudero Vázquez ha dit...

Si Marc. Ja vaig veure ahir vespre la noteta dels "irreductibles".
La va comentar un tal "Blixa" al bloc de don Ricardo (entrada titulada: "El PCE y sus reveladores lapsus"). La feia en resposta a uns comentaris deixats pel company Sancho i jo mateix (comentaris: 12, 18, 29 i 34).

Com veus, sempre quedaran beneits a casa nostra. Pobre PSUC-viu...

Francisco Sancho ha dit...

au, au, jo no li donaria tanta importància al comunicat del PSUC VIU, jo ja he dit en altres llocs que a mi em sembla bé. (per exemple a: http://www.kaosenlared.net/noticia/psuc-viu-sobre-5-assemblea-deuia )

Això demostra que som ben plurals.

És més, ara que som en familia, els que són una passada de plurals són els del PSUC VIU, redeu, a la elecció del Coordinador van haver-hi que van votar a favor, altres és van abstenir i altres van votar "en blanc". Que més voleu?. A més que té merit això de votar en blanc en una votació a mà alçada ¿quina diferència hi ha entre el blanc i la abstenció?. És fantastic, de matissos en matissos fins a la atomització final. ¿Serà per pluralitat?. I, ep!, això és una discriminació perque jo volia votar en vermell i no va constar en cap lloc. Joer, si es que pa gustos... colores!!

Bé, ara seriosament, compartir amb vosaltres la satisfacció de haver participat en la Assemblea d'aquest cap de setmana. Ostres, un recorda com va anar, veu els materials auidiovisuals i, tinc que dir-ho, em sento orgullós de formar part d'aquesta organització. Ben orgullós.

A veure, si a Madrid surt la meitat de bé, farem el possible.

Ricard Ribera ha dit...

Marc,
saps molt bé que el PCE a Catalunya no existeix, veig que no has perdut la ironia, però espero que no perdis el respecte que ens fa treballar en pluralitat i germanor en tants espais. No veig per enlloc quin problema hi ha en el comunicat del PSUC sobre l'Assemblea d'EUiA,a no ser que molesti que no tothom et doni la raó en tot.
Una abraçada d'un camarada.